Èxit de la 1ª Trobada d´Economia Social del Vallès a S@badell. Un total de 30 participants han participat en la formació i en la dinàmica grupal dirigida a cooperatives, fundacions, associacions, entitats i emprenedors/res de la comarca.
L´objectiu ha estat dotar d´eines els participants i fomentar projectes col•laboratius conjunts dins aquest nou model de desenvolupament. Gràcies a tots i totes els que hi heu participat.
Aquesta activitat forma part de les accions que porten a terme laXarxa d’Innovació Social del Vallès i l’Ajuntament de Sabadell a fi d´identificar interessos i necessitats compartides per fer créixer l’economia social al territori.
La part inicial ha estat de formació teòrica: aspectes clau per una bona aliança a càrrec de Jordi Garcia (LabCoop, SCCL i soci de l’Apòstrof, SCCL) i seguidament s´ha portat a terme una activitat de pol·linització creuada: espai relacional entre les persones participants.
D´aquesta manera els assistents han pogut establir contacte entre ells i alhora, puguin exposar les seves necessitats i interessos. Aquesta part de la trobada ha anat a càrrec de Guillermo Rojo (LabCoop, SCCL i soci d’ETCs, SCCL)
-Material de recull de la trobada:
Programa: Descarregar
Díptic: Descarregar
Informe de l´economia social del Vallès Occ: Descarregar
Fitxes: Descarregar
Annexes empreses/projectes participants: